Cultura organizationala

Descriere

Curs de analiza a conceptului de cultura organizationala cu referire la mecanismele interne care o definesc si alcatuiesc. De la importanta stilului de conducere si implicit a strategiei de luare a deciziilor, pana la modul de organizare si de interactiune si actiune a angajatilor, cultura organizationala este liantul care consolideaza toate structurile companiei si aduce la un numitor comun modul de a gandi, exprima si actiona a membrilor unei companii. Este, in esenta, felul de a fi si de a reactiona al unei companii prin intermediul celor care o alcatuiesc.

Obiectiv

Curs de crestere a sentimentului de apartenenta la o companie puternica, de sporire a gradului de implicare si de dedicare in activitatile zilnice, de intelegere a resorturilor care fac compania sa mearga spre succes. Se urmareste imbunatatirea comunicarii pe verticala si orizontala in cadrul companiei si a gradului de colaborare intre departamente si indivizi.

Cui se adreseaza

Tuturor angajatilor, indiferent de pozitia ocupata.

Durata: 2 zile

Ce cuprinde

1. Cultura organziationala – de ce trebuie sa ne pese de ea?

2. Concept si structura
– Modalitati de manifestare

3. Dimensiunile culturii organizationale
-Adaptarea la mediul extern
– Gestionarea integritatii interne
– “Adevar” versus “Realitate”
– “Timp” si “Spatiu”
– Oameni si relatii
– Descifrarea culturii organizationale

4. Formarea, dezvoltarea si schimbarea culturii organizationale

5. Cultura manageriala si functiile sale (motivatie, apartenenta, schimbare, armonizare, avantaj competitiv)

6. Rolul leadershipului in constructia, consolidarea si evolutia culturii organizationale
– Leaderii, creatorii culturii organziatiei
– Leaderii, promotorii culturii organizatiei
– Ce trebuie stiut despre schimbarile culturii organizationale
– Evaluarea in 10 pasi a culturii organizationale