Prospectare si vanzare basic

Descriere

Sectiunea dedicata prospectarii identifica surse potentiale de prospectare, stabileste mecanisme de abordare a obiectivelor, indica in ce mod trebuie structurata o convorbire telefonica, dezvolta abilitatile de ascultare si de organizare a informatiei. Sectiunea care trateaza procesul de vanzare deschide cateva perspective de interes general asupra modului in care trebuie abordata profesionist si cu rezultate maxime aceasta meserie. Intregul program parcurge toti pasii care trebuie facuti de un om de vanzari din momentul in care primeste obiectivul pana la realizarea acestuia.

Obiectiv

Insusirea aspectelor teoretice necesare intr-o cariera de vanzari, legate de procesul si tehnicile de vanzare. Dezvoltarea abilitatilor de ascultare, transmitere a mesajelor potrivite, negociere si obtinerea vanzarii.

Cui se adreseaza

Oamenilor de vanzari cu experienta practica redusa si medie.

Durata: 4 zile

Ce cuprinde

1. Clientul – reper central al atentiei reprezentantului de vanzari
– Vanzare, Cumparare, Client
– Atitudinea fata de vanzare / Responsabilitate
– Imagine si mesaj personal – asertivitate
– Procesul de comunicare in vanzari

2. Pasii vanzarii
– Prospectarea, planificarea succesului
– Cei 12 pasi de baza in vanzarea eficienta

3. Planificarea si organizarea activitatii reprezentantului de vanzari
– De ce avem nevoie de plan?
– Realizarea planului
– Program de activitati
– Evaluari si analize. Un sistem demonstrat pentru un profit ridicat. Rezultate repetabile.

4. Tips & Tricks. Concluzii si inchidere.

La sfarsitul acestui program cursantii vor putea sa:

– inteleaga importanta si rolul clientului in activitatea de vanzari
– constientizeze mecanismul procesului de achizitie prin care trece un client atunci cand cumpara ceva
– eficientizeze procesul de vanzare, racordandu-l la procesul de achizitie
– isi schimbe viata prin schimbarea atitudinii asupra produsului, clientului, muncii, companiei si a vietii in general
– comunice mai bine si astfel sa-si imbunatateasca rata de succes
– sa inteleaga principalii pasi ai vanzarii, de ce este indicat sa ii puna in aplicare si cum sa o faca
– puna in practica un sistem de vanzare profesionist, certificat prin decenii de experiente practice
– inteleaga si sa realizeze un plan de actiune
– isi evalueze propria performanta si sa identifice zonele in care este nevoie de o imbunatatire a modului de lucru
– isi creasca substantial nivelul vanzarilor, al veniturilor si al satisfactiei profesionale