Management modul IV – Atitudine si comunicare

Descriere

Decriptarea rolului covarsitor in succesul oricarei actiuni manageriale pe care il au atitudinea si comunicarea. Negestionate corect pot deveni dusmani inversunati ai oricarui manager.

Obiectiv

Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si intelegerea modului in care atitudinea influenteaza si poate fi influentata de mediul cu care interactionam. Dobandirea atitudinii si a modurilor de gandire si actiune pozitive si constructive. Intelegerea si dezvoltarea calitatilor de leader.

Cui se adreseaza

Managerilor de nivel mediu, coordonatori de echipe.

Durata: 2 zile

Ce cuprinde

1. Comunicare
– Eficienta comunicarii
– “Ce spunem” v.s. “Ce facem”
– Modelul Mehrabian
– Bariere in comunicare
– Comunicarea scrisa
– Variante de comunicare intre manager si echipa
– Feedback-ul, metoda de imbunatatire a comunicarii

2. Atitudine
– Influenta atitudinii asupra comportamentului
– Efectul Pygmalion / Diagrama Betari – studii de caz
– Incredere, empatie, asertivitate

3. Imagine
– Componentele imaginii (fizica si morala)
– Imaginea morala = Incredere, Putere, Afirmatii, Intentii, Comportament si Atitudine
– Imaginea fizica = Aspect, Mimica, Gestica, Energie
– Relatiile cu cei din jur

4. Leadership
– Caracteristicile unui leader
– Manager vs Leader
– Eficienta personala
– Imagine personala
– Exemplul personal